شعب قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی شیپور

قالیشویی شیپور به عنوان عضو رسمی کانون قالیشویان استان تهران، آماده ارائه خدمات به مناطق شرق تهران با ارائه ضمانتنامه کتبی به جهت حفظ اعتماد شما می‌باشد. انواع خدمات قالیشویی در تمامی مناطق شرق تهران از جمله تهرانپارس، شریعتی، نارمک، هروی، پیروزی و محدوده رسالت، با بهترین کیفیت ارائه می‌گردد.
شما مشتریان گرامی می‌توانید به منظور استفاده از خدمات قالیشویی شیپور از قبیل شستشوی فرش و مبل، رفوکاری، رفع سوختگی و …، علاوه بر تماس با نزدیکترین شعبه محل زندگی خود، درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق فرم سفارش ثبت نمایید.

چرا قالیشویی شیپور؟

عضو رسمی کانون قالیشویان استان تهران

شستشوی انواع فرش اعلاء، ابریشم و ماشینی به صورت تخصصی و حرفه ای

استفاده از بهترین مواد برای شستشوی فرش به منظور حفظ کیفیت و سلامت قالی شما

ارائه دهنده سرویس VIP

استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های شستشو

تحویل فرش به صورت رول و اتو شده به همراه کاور مخصوص

بهره‌مندی از کارخانه مجهز و پرسنل مجرب و با تجربه

شعب قالیشویی در شرق تهران

از طریق واتس اپ و یا فرم سفارش سایت به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا از 5% تخفیف ویژه رزرو آنلاین بهره مند گردید.

از طریق واتس اپ و یا فرم سفارش سایت به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا از 5% تخفیف ویژه رزرو آنلاین بهره مند گردید.

قالیشویی شیپور با داشتن سالها سابقه کاری موفق، آماده سرویس دهی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد. بدین منظور ارائه انواع خدمات قالیشویی با کیفیت بالا از جمله اهداف اصلی ما تلقی می‌شود
لذا شما می‌توانید با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود به صورت مستقیم با واحد مدیریت، ما را در رسید به اهداف خود یاری نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت:

ارتباط با مدیریت از طریق واتس اپ:

فهرست