متقال دوزی فرش

قالیشویی شیپور

قالیشویی شیپور جهت تکمیل خدمات خود در قالیشویی، اقدام به چرم دوزی و متقال دوزی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب کرده است.

متقال، نوعی روکش است که جنس آن می‌تواند از برزنت یا هر نوع پارچه یا حتی نایلون باشد که جهت حفظ ریشه فرش از آسیب دیدگی و پوسیدگی و کثیف شدن، بر روی ریشه فرش دوخته می‌شود که نحوه دوخت آن بسیار مهم است.

چرم دوزی نیز نوعی خدمات است که رفوکار اقدام به دوخت چرم از ناحیه حاشیه فرش، زیر شیرازه می‌نماید که جهت حفظ شیرازه و حاشیه فرش از آسیب دیدگی و حتی لیز خوردن فرشهای پهن شده در منزل شما می‌باشد.

دقت نمائید که جنس آن حتما از چرم باشد در بعضی فرشها بافنده از جنس ضعیفتر مثل فوم استفاده می‌کند که در هنگام شستشو در اثر برخورد با آب بلافاصله آسیب می‌بیند.

قالیشویی شیپور از بهترین نوع چرم و نوع جنس متقال به ارائه این نوع خدمات می‌پردازد و ضمانت نامه کتبی ۳ ساله جهت حفظ کیفیت چرم و متقال برای مشتریان محترم ارائه می‌نماید.

از طریق واتس اپ و یا فرم سفارش سایت به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا از 5% تخفیف ویژه رزرو آنلاین بهره مند گردید.

از طریق واتس اپ و یا فرم سفارش سایت به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا از 5% تخفیف ویژه رزرو آنلاین بهره مند گردید.

قالیشویی شیپور با داشتن سالها سابقه کاری موفق، آماده سرویس دهی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد. بدین منظور ارائه انواع خدمات قالیشویی با کیفیت بالا از جمله اهداف اصلی ما تلقی می‌شود
لذا شما می‌توانید با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود به صورت مستقیم با واحد مدیریت، ما را در رسید به اهداف خود یاری نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت:

ارتباط با مدیریت از طریق واتس اپ:

فهرست